Jytyn syyspäivät 7.-9.9.2018 Tampere

10.4.2018

Jyty 100

VALTAKUNNALLINEN TAPAHTUMA

Jytyn 100-vuotisjuhlavuoden päätapahtuma on syyspäivät, joka suunnataan kaikille Jytyn jäsenille. Tule mukaan Tampereelle juhlistamaan vuosisadan liittoa!

Perjantai 7.9.
- Illallinen hotelli Rosendahlissa. Karaokekisa, jossa julistetaan syyspäivien karaokemestari 2018.

Lauantai 8.9.
- Pyynikin urheilukentällä leikkimielistä kisailua, yhteistyökumppaneiden esittelyä, musiikkia ja mukavaa yhdessäoloa. Kenttälounas.  Iltapäivällä Varalan urheiluopistolla liikutaan liikunnanohjaajien vetämänä: mm. kalliolaskeutumista, lattareita ja kulttuurikävelyä Pyynikin maisemissa. Varalassa pääsee myös saunomaan ja uimaan.  Illalla terassitreffien kautta lähdetään juhlimaan 100-vuotiasta liittoa Pyynikin kesäteatterille. Pyynikillä esiintyvät Heikki Silvennoinen band + Heikki Hela. Hotelli Rosendahlin yökerho Joselin’sissa Olli Kärjen bändi tanssittaa ja viihdyttää.

Sunnuntai 9.9.
- Syyspäivien päättäjäiset ja kotiinlähtö.

Osallistumismaksu 25 euroa sisältää ohjelman, em. kuljetukset ja lauantain kenttälounaan.     Lisämaksusta: pe illallinen 25 euroa / la ltajuhla 25 euroa / Flowpark 25 euroa / majoitus paikasta riippuen.

Ilmoittautuminen ja majoitus: Ilmoittautuminen tapahtuu 4.4.-11.5.2018 välisenä aikana. Linkki ilmoitetaan Jyty Pirkanmaan nettisivuilla jytypirkanmaa.jytyliitto.net, uutiskirjeellä jäsenille ja liiton nettisivuilla. Ilmoittautuessa varataan kaikki toiminnallisuudet sekä majoitus. Viralliset majoituspaikat ovat Varalan urheiluopisto, Skandic Hotel Rosendahl ja Sokos Hotel Ilves. Ilmoittaa voi 1-2 henkilöä kerrallaan. Kahden hengen huoneeseen tulevien kannattaa ilmoittautua samalla kertaa. Varaus maksetaan heti joko verkkopankissa tai luottokortilla.

Kuljetukset Tampereelle ja paikan päällä: Jyty järjestää edulliset yhteiskuljetukset Tampereelle ympäri maata. Niistä tiedotetaan myöhemmin tarkemmin. Kaikkina päivinä Jyty-bussit sekä katujuna kulkevat siirtymisajankohtien aikana majoitus- ja tapahtumapaikkojen välillä. Jokainen osallistuja saa Tampereella infopisteeseen ilmoittautuessaan syyspäivien selviytymispaketin.