Tervetuloa Oulun Qstockiin 27.-28.7. ja Rovaniemen Simerockiin 10.-11.8.2018!

27.7.2018

Jytyn Pohjois-Suomen nuorten jäsenten uutiskirje (21.5.2018)

Jo perinteeksi muodostuneet Pohjois-Suomen nuorten jytyläisten kesätapahtumat Oulun Qstockin ja Rovaniemen Simerockin yhteydessä tulevat taas! Lähde nauttimaan hyvistä festareista, tapaamaan muita jytyläisiä ja viettämään mukavaa viikonloppua porukalla. Voit tutustua tarkemmin festareiden musiikkitarjontaan Qstockin tai SimeRockin nettisivuilta.

Molemmat tapahtumat on ensisijaisesti tarkoitettu nuorille jytyläisille, eli alle 37-vuotiaille Jytyn jäsenille. Jos olet jo iältäsi vanhempi, mutta henkisesti nuori ja halukas lähtemään mukaan tapahtumaan, voit olla yhteydessä alueen nuorisovastaava Heidiin/Qstock tai Jussiin/Simerock.
Mikäli paikkoja riittää, pääset kyllä mukaan!

OHJELMA

Ohjelmassa on pääsääntöisesti hyvästä musiikista nauttimista festareilla, mutta myös lyhyt tapaaminen osallistujaporukan kanssa. Tapaaminen pidetään lauantaina puoliltapäivin lounaan yhteydessä Jytyn Rovaniemen aluetoimistolla (Simerock).

Qstockin osalta ohjelma alkaa puolestaan Oulun aluetoimistolla perjantaina 27.7.2018 noin kello 12.00, jolloin päivä aloitetaan kahveilla ja sen jälkeen luvassa on asiapitoista ohjelmaa. Ohjelman jälkeen siirrytään ravintolaan nauttimaan hyvästä ruuasta. Ruokailun jälkeen jokainen voi vapaasti siirtyä festareille.

Osallistujat ovat velvoitettuja osallistumaan tapaamiseen ja kyseissä tapaamisessa saatte rannekkeenne festareille. Tarkempaa tietoa tapaamisesta tulee ilmoittautuneille sähköpostilla lähempänä tapahtumaa.

MAJOITUSMAHDOLLISUUS

Simerockiin Rovaniemellä on pidemmän matkan takaa tuleville varattu mökkimajoitus festarialueen lähettyviltä. Majoituspaikkoja on kuusi ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Majoituksen hinnan näet alempaa kohdasta "Omavastuu". Majoittujan tulee ottaa omat lakanat tai makuupussi mukaan. Oulun Qstockissa ei ole yhteisesti toteutettua majoitusmahdollisuutta

OMAVASTUU

Tapahtumassa on osallistujille omavastuu, joka tulee maksaa Jytyn tilille. Saat maksutiedot sähköpostiisi ilmoittautumisen jälkeen.

Simerockin kohdalla sinulla on kaksi vaihtoehtoa:

• Majoitus + kahden päivän festariliput + la lounas yhteensä 80 €
  • Kahden päivän festariliput + la lounas yhteensä 30 €

Qstockin yhteydessä valittavana ainoastaan kahden päivän festariliput, perjantaina aamukahvit + lounas yhteensä 65€

Muista, että voit tiedustella omalta yhdistykseltäsi tukea omavastuuosuuden maksamiseen!

ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittautuminen tapahtumaan tehdään sähköisellä lomakkeella (linkki alla). Paikkoja tapahtumaan on yhteensä 25/Simerock ja 33/Qstock. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittautuminen tulee tehdä viimeistään 8.6.2018/Qstock ja Simerockin osalta 16.7.2018.

LISÄTIEDOT

Kysymykset ja tiedustelut tapahtumaan liittyen alueen nuorisovastaavilta Heidiltä tai Jussille.

Qstockiin liittyvät kysymykset: Heidi Pitkänen (puh. 050 5366445), heidipitkanen17@gmail.com ja suunnittelija Pekka Laukkanen (puh. 040 575 9565), pekka.laukkanen@jytyliitto.fi

Simerockiin liittyvät kysymykset: Jussi Herttuala (puh. 045 1223876), jussi.herttuala@ylitornio.fi) ja suunnittelija Pekka Laukkanen (puh. 040 575 9565), pekka.laukkanen@jytyliitto.fi

Mikäli ilmoittautumisen tai omavastuuosuuden maksamisen kanssa on ongelmia, ole yhteydessä Pekkaan. Yhteystiedot yllä.