M/S Jyty 2022 - hyvinvointia aalloilla -risteily TULE MUKAAN!

9.5.2022

Ilmoittaudu sihteeri Minna Saastamoiselle 20.5. mennessä, minna.saastamoinen@suomussalmi.fi. Bussilla Ouluun, mistä lentokoneella Helsinkiin.

M/S Jyty 2022 – hyvinvointia aalloilla on kaikille Ammattiliitto Jytyn jäsenille tarkoitettu hyvinvointi- ja virkistäytymisristeily Tallinnaan 7.–8.10.2022. Jytyn vuoden suurimman jäsentapahtuman laivana toimii upea Silja Europa. Ohjelmassa mm. verkostoitumista ja hauskanpitoa, yllätysesiintyjä, yhteistyökumppaneihin tutustumista sekä tv-kasvo Anna Perhon pitämä hyvinvointiluento.

Aikataulut

Lähtö Helsingin Länsisatamasta (Terminaali T2) perjantaina 7.10. klo 18.30. Maihinnousumahdollisuus lauantaina 8.10. klo 8–12 Tallinnassa (D-Terminaali). Paluu Helsinkiin lauantaina 8.10. klo 16.

Ohjelmassa mm.

• Verkostoitumista ja hauskanpitoa muiden jytyläisten kanssa.
  • Leikkimielisiä kilpailuja ja Jytyn yhteistyökumppaneihin tutustumista.
  • Avajaistilaisuudessa mukaansatempaava yllätysesiintyjä.
  • Toisen risteilypäivän hyvinvointiluennoitsijana tv-kasvo Anna Perho.

Hinnat

Hinnat alkaen 4hh:n B-luokan hytti 85 € / hlö. Hintaan sisältyy ​risteily valitussa hyttiluokassa, Jytyn ja laivan järjestämän risteilyohjelman, Buffet-illallisen ruokajuomineen sekä meriaamiaisen.