Tapahtumat

Edut koskevat vain työvoimajäseniä, ellei muuta ilmoiteta. Työvoimajäseniä ovat myös kaikki euromääräistä jäsenmaksua maksavat.

Tulevista paikallisista tapahtumista ilmoitetaan tarkemmin yhdistyksen nettisivuilla, Ylä-Kainuu lehdessä, sähköpostitse, Facebook-sivuilla sekä työpaikkojen ilmoitustauluilla. Ilmoita sähköpostiosoitteesi työpaikkasi yhteyshenkilölle, jolloin saat kaikki tiedotteet tuoreena. Seuraa ilmoittelua!

TULEVAT TAPAHTUMAT

Tervetuloa Jytyn Megaristeilylle pe 3.- su 5.5.2019!

M/S Silja Symphony

(Helsinki - Tukholma - Helsinki)

Jyty järjestää jäsenilleen (ja yhteistyökumppaneilleen) Megaristeilyn pe 3.5. - su 5.5.2019 Helsingistä Tukholmaan Silja Symphonylla. Megaristeily on luento- ja verkostoitumisristeily, joka on suunnattu niin Jytyn jäsenille ja yhdistystoimijoille kuin päättäjille ja yhteistyö- kumppaneille.

Hinnat:

A-hyttiPromenadeB-hytti
1 hengen hytti:   408 €388 €358 €
2 hengen hytti:  235 € / hlö   225 € / hlö   211 € / hlö
3 hengen hytti:212 € / hlö205 € / hlö195 € / hlö
4 hengen hytti:200 € / hlö195 € / hlö187 € / hlö

Risteilypaketin hinta sisältää:

Risteilyn valitussa hintaluokassa, buffetillallisen ja meriaamiaisen, Jyty-liiton ohjelman varustamon risteilyohjelman sekä varsinaisille ja opiskelijajäsenille liittymäkuljetuksen Finnairin lennot Kajaanista alkaen Helsinkiin ja takaisin (paluulento Kuopioon, josta bussilla Kajaaniin). Risteilypaketti ilman liittymäkuljetuksia on avoin myös kannatus-/eläkeläisjäsenille.

Lisämaksusta voit valita lisäksi:

Opastetun vierailun Tukholman Kansallismuseossa 29 e/hlö, kuninkaallisen Tukholman kiertoajelun 39 e/hlö, kuljetuksen Tukholman Mail of Scandinavia –ostoskeskukseen 19 e/hlö sekä keittolounaan laivalla la 4.5. iltapäivälle. Ei jäsenen lisämaksu 80 euroa/hlö ilman liiityntäkuljetuksia.

Jyty Ylä-Kainuu ry tukee jäseniä Megaristeilylle seuraavasti:

Varsinaisen jäsenen vuosittainen retkituki 50 €. Kannatusjäsen voi käyttää risteilyyn vuosittaisen 36€ euron tuen.

Yhteis-/kimppakyydit Kajaaniin, tarkempi info myöhemmin.

Sitovat ilmoittautumiset 1.2. mennessä:

pj. Marjut Kyllönen, marjut.kyllonen1@gmail.com tai 050 5175995.

Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitetaan lähtijöiden viralliset (passin mukaiset) nimet, syntymäaika, Jytyn jäsennumero (löytyy Jytyn jäsenkortista), yhteystiedot (osoite, sähköpostiosoite sekä puhelinnumero), hyttiseura sekä osallistuminen retkille.

Lue lisää: Jytyn Megaristeilu 3.-5.5.2019

Virkistys- ja vapaa-ajantoiminta
Yleinen toiminta

Vuonna 2019 vapaa-ajantoiminnan järjestämisestä vastaa hallitus. Tarkoituksena on järjestää
jäsenille tilaisuuksia keskinäiseen kanssakäymiseen, virkistykseen ja liikuntaan. Järjestetään
omia jäsentapahtumia ja/tai -retkiä yhteistyössä Kainuun Tyvin kanssa. Jäsenten toiveet
otetaan huomioon retkien kohteissa.
Paikkakunnittain järjestettäviä JYTY -tapahtumia, esim.
1. Vierailu kauneushoitola Kastehelmessä
2. Kasvisruokakurssi, villivihannesesittely/kurssi tai kasviksiin liittyvää neuvontaa/opastusta, toukokuussa Kainuulaiset villiyrtit -kurssi yhdessä Arktisten Aromien kanssa ja
3. Pilates-kurssi Ukkohallassa, zumba-kurssi Suomussalmella tai jooga-kurssi Puolangalla
4. Syksyllä sieniretki Siikavaaraan

Retket

Valtakunnallinen Jytyn jäsenristeily Helsinki - Tukholma järjestetään 3.-5.5.2019.
Jäseniä tuetaan enintään 50 €/jäsen/vuosi retkiin tai matkoihin osallistumisiin.

Vapaa-ajan toiminta 2019

Esitä toivomuksia ja ehdotuksia vapaa-ajan toiminnasta Merja Heikkiselle: 044 571 0254, merja.h.heikkinen@suomussalmi.fi.

Kuluvaksi vuodeksi on suunnitteilla erilaisia retkiä, matkoja, liikunta- ja kulttuuritilaisuuksia sekä pikkujoulu.

Klikkaamalla valtakunnalliseen tapahtumakalenteriin