Tapahtumat

Edut koskevat vain työvoimajäseniä, ellei muuta ilmoiteta. Työvoimajäseniä ovat myös kaikki euromääräistä jäsenmaksua maksavat.

Tulevista paikallisista tapahtumista ilmoitetaan tarkemmin yhdistyksen nettisivuilla, Ylä-Kainuu lehdessä, sähköpostitse, Facebook-sivuilla sekä työpaikkojen ilmoitustauluilla. Ilmoita sähköpostiosoitteesi työpaikkasi yhteyshenkilölle, jolloin saat kaikki tiedotteet tuoreena. Seuraa ilmoittelua!

TULEVAT TAPAHTUMAT

Virkistys- ja vapaa-ajantoiminta
Yleinen toiminta

Vuonna 2019 vapaa-ajantoiminnan järjestämisestä vastaa hallitus. Tarkoituksena on järjestää
jäsenille tilaisuuksia keskinäiseen kanssakäymiseen, virkistykseen ja liikuntaan. Järjestetään
omia jäsentapahtumia ja/tai -retkiä yhteistyössä Kainuun Tyvin kanssa. Jäsenten toiveet
otetaan huomioon retkien kohteissa.
Paikkakunnittain järjestettäviä JYTY -tapahtumia, esim.
1. Vierailu kauneushoitola Kastehelmessä
2. Kasvisruokakurssi, villivihannesesittely/kurssi tai kasviksiin liittyvää neuvontaa/opastusta, toukokuussa Kainuulaiset villiyrtit -kurssi yhdessä Arktisten Aromien kanssa ja
3. Pilates-kurssi Ukkohallassa, zumba-kurssi Suomussalmella tai jooga-kurssi Puolangalla
4. Syksyllä sieniretki Siikavaaraan

Retket

Valtakunnallinen Jytyn jäsenristeily Helsinki - Tukholma järjestetään 3.-5.5.2019.
Jäseniä tuetaan enintään 50 €/jäsen/vuosi retkiin tai matkoihin osallistumisiin.

Tervetuloa Jytyn Megaristeilylle 3.-5.5.2019!

M/S Silja Symphony

(Helsinki - Tukholma - Helsinki)

Tule yhdessä työkavereidesi kanssa Jytyn vuoden 2019 merkittävimpään jäsentapahtumaan - Jytyn Megaristeilylle Tukholmaan 3.-5.5.2019. Laivana toimii upea Silja Symphony. Megaristeily on luento- ja verkostoitumisristeily, joka on suunnattu niin Jytyn jäsenille ja yhdistystoimijoille kuin päättäjille ja yhteistyökumppaneille. Tätä reissua ei kannata jättää väliin! Laiva on lastattu Jytyllä, joten ilmoittaudu heti, ettet jää rannalle!

Luvassa on ajankohtaista, laadukasta ja monipuolista ohjelmaa työelämää, hyvinvointia ja yhteiskuntaa koskevista aiheista, ammattialakohtaamisia sekä tietysti ripaus viihdettä ja virkistäytymistä. Tämä on tilaisuus verkostoitua ja tavata muita ympäri Suomea saapuneita jytyläisiä.

Lue lisää ja ilmoittaudu: Jytyn Megaristeilu 3.-5.5.2019

Vapaa-ajan toiminta 2019

Esitä toivomuksia ja ehdotuksia vapaa-ajan toiminnasta Merja Heikkiselle: 044 571 0254, merja.h.heikkinen@suomussalmi.fi.

Kuluvaksi vuodeksi on suunnitteilla erilaisia retkiä, matkoja, liikunta- ja kulttuuritilaisuuksia sekä pikkujoulu.

Klikkaamalla valtakunnalliseen tapahtumakalenteriin