Menneet tapahtumat

Vuonna 2019

Jytyn Megaristeily pe 3.5. - su 5.5.2019
Jyty ry järjestää jäsenilleen (ja yhteistyökumppaneilleen) Megaristeilyn pe 3.5. - su 5.5.2019 Helsingistä Tukholmaan Silja Symphonylla. Hinnat / henkilö Hyttiluokka hytti 1:lle hytti 2:lle hytti 3:lle hytti 4:lle A-hytti 408 235 212 200 Promenade 388 225 205 195 B-hytti 358 211 195 187
Risteilypaketin hinta sisältää: risteilyn valitussa hintaluokassa, buffetillallisen ja meriaamiaisen, Jyty-liiton ohjelman, varustamon risteilyohjelman sekä varsinaisille ja opiskelijajäsenille liittymäkuljetukset Finnairin lennot Kajaanista alkaen Helsinkiin ja takaisin (paluulento Kuopioon, josta bussilla Kajaaniin). Risteilypaketti ilman liittymäkuljetuksia on avoin myös kannatus-/eläkeläisjäsenille. Lisämaksusta voit valita lisäksi: opastetun vierailun Tukholman Kansallismuseossa 29 e/hlö, kuninkaallisen Tukholman kiertoajelun 39 e/hlö tai kuljetuksen Tukholman Mail of Scandinavia –ostoskeskukseen 19 e/hlö sekä keittolounaan laivalla la 4.5. iltapäivälle. Ei jäsenen lisämaksu 80 euroa/hlö ilman liiityntäkuljetuksia. Jyty Ylä-Kainuu ry tukee jäseniä Megaristeilylle seuraavasti: Varsinaisen jäsenen vuosittainen retkituki 50 €. Kannatusjäsen voi käyttää risteilyyn vuosittaisen 36€ euron tuen.
Yhteis-/kimppakyydit Kajaaniin, tarkempi info myöhemmin.
Sitovat ilmoittautumiset 1.2. mennessä pj. Marjut Kyllöselle, marjut.kyllonen1@gmail.com tai 050 5175995.
Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitetaan lähtijöiden viralliset (passin mukaiset) nimet, syntymäaika, Jytyn jäsennumero (löytyy Jytyn jäsenkortista), yhteystiedot (osoite, sähköpostiosoite sekä puhelinnumero), hyttiseura sekä osallistuminen retkille.
Tarkemmat tiedot risteilystä, ohjelmasta jne. www.jytyliitto.fi
Hiio-hoi Jytyläisiä horisontissa

Jytyn luentopäivä järjestetään Finlandia-talolla lauantaina 4.10.2014 klo 10:00 - 16:45. Jäsenristeilylle lähdetään Silja Europalla luentopäivän päätteeksi 4.10. klo 18:30. Laiva palaa Helsinkiin 5.10. klo 16:00.